2013. június 21., péntek

~ Award VI. ~




Nagyon szépen köszönöm a díjat Nelly Adams-nek!







Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot.
2.) A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3.) Tegyél fel te is 11 kérdést jelöltjeidnek.
4.) Küldd tovább 11 embernek!



1.)

1. Utálom, ha a hajamhoz nyúlnak.
2. Most vettem új telefont, és nagyon elégedett vagyok vele.
3. Holnap megyek az Árkádba vásárolni
4. Hétfőn lesz a szülinapom.
5. kedvenc sütim a somlói.
6. Imádom az olvasóimat, mert számomra ők jelentenek inspirációt! xx
7. Nemrég értem haza az évzáróról, és nagyon boldog voltam, hogy egy díj fogadott.
8. tervezem, hogy ma este dupla részt hozok, de nem biztos, hogy sikerül megírnom, mindenesetre igyekszem. xx
9. Későn fekvő és kelő vagyok.
10. Nem sok barátnőm van, de őket nagyon megbecsülöm.
11. nagyon sok ötlet összegyűlt bennem a blogom történetéhez.



2.)

1. Szeretsz olvasni? - Igen.
2. Eper vs. cseresznye? - Sosem voltam oda az eperért, így inkább cseresznye.
3. Van példaképed? Ha van, akkor ki? - Apukám. xx
4. Tetszik valaki? - Igen.
5. Van olyan titkod, amiről senki sem tud? - Nem is egy.
6. Anyás vagy apás vagy inkább? - Inkább apás.
7. Kedvenc dalod? - Nagyon megtetszett Miley Cyrus új dala, a We Can't Stop.
8. Mik a terveid nyárra? Lebarnulni, sokat sportolni, leszokni a csúnya beszédről, élvezni a nyarat.
9. Bulizós szombat este a haverokkal, vagy otthon ülős, körömlakkozós, csajos este filmmel? - nem vagyok bulizós típus, így a második.
10. Jellemezd magad 4 szóval! - Önbizalom hiányos, maximalista, kedves, spontán.
11.Blogot, vagy könyvet olvasol többet? - A telefonom kedvencek névjegyzéke tele van blogokkal, így az első.



3.)

1. Mi az, amit a legjobban szeretsz a nyárban?
2. Mi a kedvenc ünneped, és miért?
3. Mi az álomvárosod, ahova biztosan ki szeretnél menni életedben legalább egyszer?
4. Mennyi időd jut a blogolásra?
5. Mi az, ami legjobban ösztönöz az írásban?
6. Hova mész idén nyaralni?
7. Mi a telefonod háttere?
8. Ki a kedvenc híres embered?
9. Mi a számodra leginkább imponáló munka?
10. Milyen stílusú zenéket hallgatsz?
11. Mi a legnagyobb álmod?



4.)

1. Eleanor
2. Nessa
3. Skyler Omena
4. V. xx



xx

2 megjegyzés: