2013. június 2., vasárnap

~ Award III. ~


Nagyon szépen köszönöm a díjat Tinának!






Szabályok:
1.) Írj magadról 11 dolgot!
2.) Válaszolj 11 kérdésre!
3.) Írj 11 kérdést!
4.) Küld tovább 11 blognak!



1.)

1. Szeretek vásárolni.
2. Mindig is inkább apás voltam.
3. Alig várom, hogy év vége legyen.
4. Nem sok barátom van.
5. Imádom olvasni a részekhez érkezett megjegyzéseket.
6. Van messzire látó szemüvegem, de nem hordom állandóan.
7. Jövőre matek speces leszek.
8. Ballagásra kapom új telefont, amit már alig várok!
9. Kedden indulok iskolai táborba.
10. Mindig is akartam egy kismacskát.
11. Kedvenc évszakom a nyár.



2.)

1. Miért kezdtél el blogolni? - Mindig is olvastam fanfictionokat, amik arra ösztönöztek, hogy én is kipróbáljam magam az írás ezen formájában.
2. Milyen zenéket hallgatsz? - Többnyire minden félét, de nem vagyok oda a kemény rockért és a rappért.
3. Hogy jellemeznéd magad? - önbizalom hiányos, divatmániás, kreatív, maximalista
4. Van olyan titkod, amiről senki sem tud? - Van.
5. Kedvenc blogod/blogjaid? - Nem tudok kiemelni egyet sem, sokat szeretek egyaránt.
6. Mondj egy dolgot, amiben kifejezetten jó vagy. - Vigasztalás.
7. Van kedvenc számod? Ha igen, miért épp az? - A múltkor egy Demi Lovato dalt írtam, de rájöttem, hogy kétnaponta változik ez a poszt.
8. Mennyire követed a divatot? - Többnyire, de mindig bele viszem a saját stílusomat is.
9. Mennyire tartod magad bulizósnak? - Ezt így nem tudom elmondani. Helyzettől adódóan.
10. Van olyan hely, amit mindenképp meg szeretnél látogatni életed során? - Tavaly jártam Velencében, mely a történetemben is jelentős helyszín. Annyira beleszerettem a szigetbe, hogy biztosan el szeretnék még látogatni oda.
11. Sportolsz valamit? - Két évig táncoltam, de az ízületeim miatt abba kellett hagynom. Jelenleg naponta járok futni, de jövőre az iskolám miatt köteles leszek egy állandó sportot űzni.



3.)

1. Ki a kedvenc tagod a One Direction-ből?
2. Melyik az az építészeti stílus, mely a leginkább megfog?
3. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
4. Mi a kedvenc időtöltésed?
5. Mennyi az iskolai átlagod?
6. Milyen telefonod van?
7. Hanyadikos vagy?
8. Mi a kedvenc divatmárkád?
9. Hány testvéred van?
10. Mit viselsz most?
11. Tudsz sütni, főzni?



4.)

1. Eleanor
2. MissMe
3. Emi
4. Zsoo
5. Timi Thomas
6. Nessa



xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése