2013. július 1., hétfő

~ Award VII. ~

Kellemes Napot!
Nemrégiben kaptam egy díjat Lana-tól, amit nagyon köszönök neki!
Azt tervezem, hogy két részt hozok nektek pénteken, ha az időm is engedi. Kicsit sajnálom, hogy kevés kommentem jön annak ellenére, hogy mind itt blogspoton, mind bloglovinon 6 követőm van, valamint túlléptük a 4000 oldalmegjelenítést. Nagyon hálás vagyok nektek mindazért, amit értem tesztek, hiszen nélkületek nem tartanék ott ahol, számomra igazi kincsek az olvasóim!

xx






1.) Köszönöm szépen a díjat Lana-nak!
2.) Küldd tovább 12 embernek, akiknek szereted, és olvasod a blogját!
3.) Írj 11 dolgot magadról!
4.) Válaszolj 11 kérdésre!
5.) Írj 11 kérdést!



2.)

2. Nessa



3.)
1. Jelenleg egyedül ülök itthon és félpercenként ránézek a levesre, hogy ne fusson ki.
2. Kivételesen feketére vannak lakkozva a körmeim.
3. Tegnap értem haza Egerből.
4. Életemben most először várom a szeptembert.
5. pasis problémák gyötörnek.
6. Tűkön ülve várom, hogy megérkezzen a telefonom tokja.
7. Pizsamában ülök  alaptopom előtt, ami annyit, tesz, hogy egy combközépig érő, gödöllős címerű pólót viselek.
8. Mostanában nagyon rákaptam a rockra.
9. Visszahúzódó és kissé gátlásos személyiség vagyok, de könnyen barátkozok.
10. Három napja a szobámmal foglalkozom, hiszen meguntam a régi kinézetét, valamint a barátnőm is jön a héten.
11. A kedvenc ruhamárkám az Alexander McQueen.



4.)

1. Olvasod a blogom? - Eddig nem nagyon találkoztam vele, de lehet elolvasom.
2. sírtál már blogon? - Olyan volt, hogy bekönnyeztem, de sírni még nem sírtam.
3. Te mit gondolsz a Dark-harry-ről? - Imádom. xx
4. van különös rituáléja a blogodnak?(pl. tea, félhomály, csend, esetleg zene?) - Különösebben nincs, de többnyire késő este és hajnalban szoktam írni a részeket.
5. Blogírás, vagy olvasás(blog)? - Mindkettőt nagyon szeretem, de ha muszáj választani, akkor írás.
6. Kívántad azt, hogy legyen népszerű a blogod? - Többnyire ha kívánságra akad lehetőségem egészséget és boldogságot szoktam kérni, hiszen nem mondhatom, hogy nekem van a legjobb életem, mostanában a kívánságaimat anyum egészségére szoktam szentelni.
7. Ismersz olyan írókat, akik népszerűek? - Ezt a kérdést nem igazán értem, vagyis de, csak több féle képen. ha a személyes ismeretre gondolsz akkor azt mondom, hogy nem igazán, de ha a blogspoton, vagy egyéb blogos oldalakon keresztül létesült kapcsolatokra, akkor azt mondom, hogy igen.
8. ha egy könyvet olvashatnál, melyiket olvasnád? - Az év elején elolvastam az éhezők viadala második részét, ami történetesen a kedvenc filmem, s tervezem, hogy megveszem a harmadik, s egyben utolsó kötetét is, ám jelenleg a kötelező olvasmányokat kéne bújnom.
9. Miben vagy tehetséges? - Én egy elég szerencsétlen embernek gondolom magam, hiszen túl kedves és elnéző vagyok másokhoz, nagyrészt ez visz engem a sírba, de ha tehetségről beszélünk azt mondom, hogy nagyon hajlékony és sportos alkat vagyok.
10. Korod? - Nem rég töltöttem be a 15-öt.
11. Hány blogot vezetsz? - Jelenleg egyet, de már nyitottam egy kritikás és egyéb dolgokkal foglalkozó blogot egy kedves barátnőmmel, amit akkor fogunk elkezdeni vezetni, ha kész lesz a designja.



5.)

1. Milyen telefonod van?
2. Milyen színű a laptopod?
3. Mi a legjobb barátnőd monogramja?
4. Mi a kedvenc szemszíned?
5. Milyen színűek a szobád falai?
6. Mit szeretsz a legjobban magadon, miért?
7. Van  most szúnyogcsípésed?
8. Szoktad festeni magad?
9. Kivel beszéltél utoljára?
10. Van kedvenc tárgyad?
11. Ki(k) a kedvenc énekese(i)d?



xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése