2013. május 26., vasárnap

~ One Shot I. ~ In My Handbag ~

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült megírnom a részt, mindenesetre a felével már készen vagyok, remélhetőleg a jövőhéten pénteken fel is tudom tenni.
Ezúttal egy a történethez kapcsolódó One Shot-tal érkeztem, ami amolyan külön rész. Ebben a one shotban Havana egy videóját fogom 'leírni', amiben a táskájának tartalmát mutatja be. A történethez ugyan nem sok köze van, de úgy gondolom ha már elmaradt a rész ennyit összehozok nektek. Nagyon sajnálom, hogy ilyen rövid lett ez is. Remélem azért tetszeni fog!


xx





- Helló Mindenki! A nevem Havana Rosalie és most betekinthettek a táskámba, minek tartalmát ebben a videóban teregetem ki előttetek -  integetek a kamerába mosollyal ajkaimon, rossz szokásomhoz híven kezeimmel mutogatok a mondandóm közben.
- Legtöbbet kedvenc Céline táskámat szoktam hordani, amit még Párizsban vettem a legutóbbi ott tartózkodásom alatt. A márka termékei egyre inkább elterjedtek világszerte. Egyik legjobb döntésem volt, hogy megvettem, hiszen tökéletesen elégedett vagyok vele. Ebből az okból kifolyólag itthon is vettem magamnak még két példányt - merengek el, hogy minél tovább húzzam a videót, hiszen ezt kérték tőlem a kamerások, nekem pedig eleget kell tennem kívánságaiknak. 
- Először is, mindig magamnál hordom a Vogue legújabb lapját, nem kicsit volt furcsa, mikor saját magam szerepeltem a címlapon, s ha olvasgatni kezdtem az emberek ferde szemmel néztek rám - nevetek saját esetemen, mely két hónappal ezelőtt történt velem. Emlékszem, egy kávézóban ülve vártam a bátyámra, ki szokásához híven késett, így addig tehetetlenségemben olvasgatni kezdtem.
- Ez az én kedvenc piperetáskám, amiben elszórtan vannak sminkek. Ez egy Burberry darab, ami látszik is jellegzetes mintáján - húzom végig ujjaim a  színes csíkokon, majd kihúzom rajta az arany cipzárt.
- Benne van a kedvenc, piros Chanel rúzsom, egy Dior nude szájfény, a Lancome szempillaspirálom és D&G púderem, miben erőszeretettel szoktam használni a tükröt - söpröm ki egyik rakoncátlan tincsem az arcomból, kicsit zavarban vagyok, hiszen Harry nem messze figyel engem egy széken ülve, könyökeit a térdére támasztva tartja összekulcsolva ujjait, így kissé előre van dőlve az ülőalkalmatosságban. Jómagam törökülésben csücsülök a krémszínű padlószőnyegen, mellettem a táskám, előttem az eddig kipakolt dolgaim hevernek. Nem vagyok kibékülve a helyzettel, hogy ilyen áthatóan figyel smaragdzöld szemeivel, mindenesetre nem fogok rászólni tettei miatt.
- A pénztárcámat egy Gucci üzletben vettem és azóta is használom, benne a kártyáimmal meg némi készpénzzel - tartom kezeim között az olasz divatmárka egyik termékét.
- Van egy Clive Ranger fülhallgatóm, amit még Eleanor-tól kaptam egyik szülinapom alkalmával, melyet máig félek használni - nevetek fel a mondatom második felére, Harry rekedtes kuncogása is megüti a fülem, melyhez társul a stábtagok morajai is.
- Nem véletlen, hogy három telefonom van, hiszen mindegyiket más célra alkalmazom. A fekete iPhone-om használom a legtöbbet, ezen többnyire barátaim számai vannak, a szintén fekete Burberry-t munka céljából , ezen nem is minden működik úgy, mint egy átlagos telefonon, például a közösségi oldalak és alkalmazások le vannak rajta tiltva. Az utolsó egy fehér Xperia Z, melyet nem rég vettem, hogy a családi körömnek is fenn tudjak tartani egy kommunikációs lehetőséget - sokan nem értik, hogy ugyan minek nekem ennyi telefon, fontosnak tartom, hogy minden rendezetten legyen körülöttem, egy dolgot csak egy valamire használok. - Mindegyikre vettem már különböző hátlapokat, az iPhone-on most egy fekete és fehér csíkos hátlap van, amin arannyal van az Apple logója.
- Van itt néhány hajgumi,  hajcsat meg papír zsebkendők - dobálom ki a kupacba a említett dolgokat.
- A kulcscsomóm, amin egy ezüst kulcstartó lóg - birizgálom a kis medálokat, melyek különböző női kellékeket ábrázolnak.
- A Chanel napszemüvegem, egy piros körömlakk, egy kis parfüm, retikül meg egy kézkrém - forgatom meg ujjaim között a különböző tárgyakat, de mostmár sokkal inkább gyorsabbra veszem a bemutatást, mivel egyre zavaróbb az engem fürkésző zöld szempár.
- A kedvenc csomag rágóm, az allergiagyógyszerem, egy Yves Saint Laurent karóra, ami fogalmam sincs mit keres itt- húzom össze szemöldököm az arany óra mi létére. Újra nyúlnék a táskába, de már semmi sem akad kezembe, ezért kirázom a táskát, s megkönnyebbülve konstatálom, hogy már mindent kipakoltam belőle.
- Nem sok minden, de még szerintem így is túllőttem a célon - kezdem visszapakolni a dolgaim, mire a kamera leállt. A nem túl magam férfi megköszönte a bemutatóm, majd el ment tárgyalni a stábtagokkal. A nagy pakolászásban fel sem tűnt, hogy Harry is leguggolt mellém, míg nem fel nem tűntek látókörömbe kezei. Kedvesen megajándékoztam egy mosollyal, s folytattuk tetteinket. Amint minden visszakerült a helyére leporoltam magam, s elfogadtam Harry kezét, ki segítőkészen húzott fel a padlóról.
- Mehetünk? - néz mélyen szemeimbe, mire reagálás képen bólintok egyet. Megjegyzem magamban, hogy nagyon aranyos, hogy bele ment a kis kitérőnkbe. Mancsát finoman enyémbe csúsztatja és maga után húz, miután előre engedett az ajtóban.



xx

2 megjegyzés:

  1. Drága Blair!
    Zöld szempár, táska :D Jájj. Harry megint megmozgatta a fantáziámat itt a végén. :)) Rövid lett viszont nagyon tetszett! :)
    Várom a következő fejezetet! :)
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Eleanor!
      Bizony, és még sok más tetszetős dolog. Tudom, hogy rövid, nagyon sajnálom. Annak viszont nagyon örülök, hogy tetszett, de ez csak egy kisebb one shot volt. Ha kipattan egy újabb ötlet a fejemből megírom a következőt, a részt pedig pénteken hozom.:)

      xx

      Törlés